Шофер-дальнобійник (TruckDriver) з нуля
Додано: 26 березня 2017, 00:24
Ринок праці | Освіта
Стати шофером-дальнобійником (TruckDriver) з "нуля" Як вивчитись - як отримати першу роботу..
Тема актуальна для Канади в цілому. На відміну від вже існуючих тем на різноманітних форумах пропоную обговорити специфіку для тих, хто "воділою" - дальнобійником (в Україні як правило на Камазі) до Канади ніколи не був. Як кажуть, поможіть хто чим може
Навчання:
Знаю покищо тільки по Квебеку. Варіанти.
1) Самий правильний та вигідний варіант в Квебеку - державні школи CFTR (St-Jerome) та CFTC (Charlesbourg ). Дають диплом DEP - "transport par camion". - 615 годин, вчитись 4-5 місяців.
Плюси:
- відносно якісне і практичне навчання - практично 400 !! годин практики безпосередньо на вантажівці.
- вартість: символічних 130 КАД
- наявність стипендії (паралельно працювати вони не рекомендують - бо буде важко)
- екзамени на права в самій школі (чувак із SAAQ приїзжає до школи).
Найголовніше: з DEP - "transport par camion" беруть на роботу. Непонятка "нема роботи - бо нема досвіду - бо нема роботи" в принципі відсутня.
Мінуси:
- Черга 6-12 місяців. Я подав документи в 02 місяці (інфосесія - січень) - вчитись не раніше 08го якщо будуть місця.
- Складний екзамен Франсе (понад 800 балів на TFI ).
2) Camion-школа при конторі "Intermark transports"
Готують працівників для своєї фірми, що одразу й наголошується.
Плюси:
- Є бажання і гроші - візьмуть.
- можна вивчитись за 2-3 місяця
- автоматично робота в Інтермарк (якщо все ок з навчанням).
Мінуси:
- Це не DEP і не диплом. Просто трохи вчать їздити на камйоні з драйбоксом. Флетбед , семітрейлер+трейлер, норми на кріплення, небезпечні вантажі - цього не буде.
- вартість: дорого. Один 1 година -75кад. Для новачка вони рекомендують хоча б мінімум 40-50 годин. Тобто це мінімум 3-4к.
- на права готуватись здавати самому. Теорію вимагають (права учня) здати ДО навчання.
- одразу вимагають РОБОЧУ візу в сша (для не-канадців). Відкрити її не допоможуть.
- обовязково робота в інтермарк по закінченню. Причому них одразу тільки хардкор - тім на каліфорнію.
- сама робота - суто team. Тобто біля тижня жити в вантажівці разом ще з якимось (можливо не митим) чуваком, і спати на ходу під гуркіт дизеля.
- кацапи. Сама фірма - "рускіє", ну й інструктор, коли взнав що я "хохол", почав загадково гигикати.
3) Школа при конторі "Andy transports"
Сама контора - румуни. За інструкторів поки не знаю. Вчать теж для своїх потреб.
Плюси та мінуси - те саме, що й для інтермарк, відмінності :
- не кацапи
- вартість заявляють 4к
- наче є варіанти крім лонг-тріпів на каліфорнію, можливо не потрібна віза в сша (рейси по канаді)
4) Приватні школи (монреаль та навколо)
Плюси:
- хочеш вчишся - хочеш - не хочеш.
- на "права" можна вивчитись за тих самих 2-3 місяця.
Мінуси: все інше: вартість, відсутність хорошої підготовки по професії, і найголовніше: досить не великі шанси найти нормальну роботу, фірми не хочуть брати людину без досвіду та нормальної підготовки, і платити здоровенну страховку за такого працівника. Хоча роботи дійсно багато, і всеж якісь собачі умови для початку можна знайти.
По школах в мене поки все.А по роботі предметно поки не скажу - може на форумі хто має поділитись досвідом
Стати шофером-дальнобійником (TruckDriver) з "нуля" Як вивчитись - як отримати першу роботу..
Тема актуальна для Канади в цілому. На відміну від вже існуючих тем на різноманітних форумах пропоную обговорити специфіку для тих, хто "воділою" - дальнобійником (в Україні як правило на Камазі) до Канади ніколи не був. Як кажуть, поможіть хто чим може
Навчання:
Знаю покищо тільки по Квебеку. Варіанти.
1) Самий правильний та вигідний варіант в Квебеку - державні школи CFTR (St-Jerome) та CFTC (Charlesbourg ). Дають диплом DEP - "transport par camion". - 615 годин, вчитись 4-5 місяців.
Плюси:
- відносно якісне і практичне навчання - практично 400 !! годин практики безпосередньо на вантажівці.
- вартість: символічних 130 КАД
- наявність стипендії (паралельно працювати вони не рекомендують - бо буде важко)
- екзамени на права в самій школі (чувак із SAAQ приїзжає до школи).
Найголовніше: з DEP - "transport par camion" беруть на роботу. Непонятка "нема роботи - бо нема досвіду - бо нема роботи" в принципі відсутня.
Мінуси:
- Черга 6-12 місяців. Я подав документи в 02 місяці (інфосесія - січень) - вчитись не раніше 08го якщо будуть місця.
- Складний екзамен Франсе (понад 800 балів на TFI ).
2) Camion-школа при конторі "Intermark transports"
Готують працівників для своєї фірми, що одразу й наголошується.
Плюси:
- Є бажання і гроші - візьмуть.
- можна вивчитись за 2-3 місяця
- автоматично робота в Інтермарк (якщо все ок з навчанням).
Мінуси:
- Це не DEP і не диплом. Просто трохи вчать їздити на камйоні з драйбоксом. Флетбед , семітрейлер+трейлер, норми на кріплення, небезпечні вантажі - цього не буде.
- вартість: дорого. Один 1 година -75кад. Для новачка вони рекомендують хоча б мінімум 40-50 годин. Тобто це мінімум 3-4к.
- на права готуватись здавати самому. Теорію вимагають (права учня) здати ДО навчання.
- одразу вимагають РОБОЧУ візу в сша (для не-канадців). Відкрити її не допоможуть.
- обовязково робота в інтермарк по закінченню. Причому них одразу тільки хардкор - тім на каліфорнію.
- сама робота - суто team. Тобто біля тижня жити в вантажівці разом ще з якимось (можливо не митим) чуваком, і спати на ходу під гуркіт дизеля.
- кацапи. Сама фірма - "рускіє", ну й інструктор, коли взнав що я "хохол", почав загадково гигикати.
3) Школа при конторі "Andy transports"
Сама контора - румуни. За інструкторів поки не знаю. Вчать теж для своїх потреб.
Плюси та мінуси - те саме, що й для інтермарк, відмінності :
- не кацапи
- вартість заявляють 4к
- наче є варіанти крім лонг-тріпів на каліфорнію, можливо не потрібна віза в сша (рейси по канаді)
4) Приватні школи (монреаль та навколо)
Плюси:
- хочеш вчишся - хочеш - не хочеш.
- на "права" можна вивчитись за тих самих 2-3 місяця.
Мінуси: все інше: вартість, відсутність хорошої підготовки по професії, і найголовніше: досить не великі шанси найти нормальну роботу, фірми не хочуть брати людину без досвіду та нормальної підготовки, і платити здоровенну страховку за такого працівника. Хоча роботи дійсно багато, і всеж якісь собачі умови для початку можна знайти.
По школах в мене поки все.А по роботі предметно поки не скажу - може на форумі хто має поділитись досвідом