Ринок праці | Освіта
Стати шофером-дальнобійником (TruckDriver) з "нуля" Як вивчитись - як отримати першу роботу..
Тема актуальна для Канади в цілому. На відміну від вже існуючих тем на різноманітних форумах пропоную обговорити специфіку для тих, хто "воділою" - дальнобійником (в Україні як правило на Камазі) до Канади ніколи не був. Як кажуть, поможіть хто чим може
Навчання:
Знаю покищо тільки по Квебеку. Варіанти.
1) Самий правильний та вигідний варіант в Квебеку - державні школи CFTR (St-Jerome) та CFTC (Charlesbourg ). Дають диплом DEP - "transport par camion". - 615 годин, вчитись 4-5 місяців.
Плюси:
- відносно якісне і практичне навчання - практично 400 !! годин практики безпосередньо на вантажівці.
- вартість: символічних 130 КАД
- наявність стипендії (паралельно працювати вони не рекомендують - бо буде важко)
- екзамени на права в самій школі (чувак із SAAQ приїзжає до школи).
Найголовніше: з DEP - "transport par camion" беруть на роботу. Непонятка "нема роботи - бо нема досвіду - бо нема роботи" в принципі відсутня.
Мінуси:
- Черга 6-12 місяців. Я подав документи в 02 місяці (інфосесія - січень) - вчитись не раніше 08го якщо будуть місця.
- Складний екзамен Франсе (понад 800 балів на TFI ).
2) Camion-школа при конторі "Intermark transports"
Готують працівників для своєї фірми, що одразу й наголошується.
Плюси:
- Є бажання і гроші - візьмуть.
- можна вивчитись за 2-3 місяця
- автоматично робота в Інтермарк (якщо все ок з навчанням).
Мінуси:
- Це не DEP і не диплом. Просто трохи вчать їздити на камйоні з драйбоксом. Флетбед , семітрейлер+трейлер, норми на кріплення, небезпечні вантажі - цього не буде.
- вартість: дорого. Один 1 година -75кад. Для новачка вони рекомендують хоча б мінімум 40-50 годин. Тобто це мінімум 3-4к.
- на права готуватись здавати самому. Теорію вимагають (права учня) здати ДО навчання.
- одразу вимагають РОБОЧУ візу в сша (для не-канадців). Відкрити її не допоможуть.
- обовязково робота в інтермарк по закінченню. Причому них одразу тільки хардкор - тім на каліфорнію.
- сама робота - суто team. Тобто біля тижня жити в вантажівці разом ще з якимось (можливо не митим) чуваком, і спати на ходу під гуркіт дизеля.
- кацапи. Сама фірма - "рускіє", ну й інструктор, коли взнав що я "хохол", почав загадково гигикати.
3) Школа при конторі "Andy transports"
Сама контора - румуни. За інструкторів поки не знаю. Вчать теж для своїх потреб.
Плюси та мінуси - те саме, що й для інтермарк, відмінності :
- не кацапи
- вартість заявляють 4к
- наче є варіанти крім лонг-тріпів на каліфорнію, можливо не потрібна віза в сша (рейси по канаді)
4) Приватні школи (монреаль та навколо)
Плюси:
- хочеш вчишся - хочеш - не хочеш.
- на "права" можна вивчитись за тих самих 2-3 місяця.
Мінуси: все інше: вартість, відсутність хорошої підготовки по професії, і найголовніше: досить не великі шанси найти нормальну роботу, фірми не хочуть брати людину без досвіду та нормальної підготовки, і платити здоровенну страховку за такого працівника. Хоча роботи дійсно багато, і всеж якісь собачі умови для початку можна знайти.
По школах в мене поки все.А по роботі предметно поки не скажу - може на форумі хто має поділитись досвідом
Шофер-дальнобійник (TruckDriver) з нуля
Модератор: smisha
- San-Frankivsko
- VIP
- Повідомлень: 3082
- З нами з: 16 березня 2014, 13:27
- Звідки: Івано-Франківськ -> MTL
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 532 рази
оскільки оплата за милі, то це досить непоганий старт...Причому них одразу тільки хардкор - тім на каліфорнію.
гадаєш тріп на Каліфорнію "соло" це кращий варіант?....сама робота - суто team. Тобто біля тижня жити в вантажівці разом ще з якимось (можливо не митим) чуваком, і спати на ходу під гуркіт дизеля.
можна знайти "по Монреалю і околицях" за 17CAD/год + овертайми...Хоча роботи дійсно багато, і всеж якісь собачі умови для початку можна знайти.
Опишу досвід свого товариша...
відразу ремарка: якщо у тебе є сім'я і діти, котрих ти хочеш бачити частіше ніж раз на два тижні, то робота трак-драйвером, це не твоє....
1. вивчився він в якійсь автошколі... за суму трошки більшу ніж 1000CAD...
2. вчився по рекомендації свого тавариша: "якщо будуть проблеми з роботою, завжди зможеш сісти на фуру і заробити нормальні гроші, а не гробити здоров'я грузчиком за мінімалку"...
3. зробив один тріп на Каліфорнію... і вирішив зав'язати кар'єрою трак-драйвера...
- по перше... їхали в екіпі.... але на кордоні з США напарник сказав, що він передумав... і далі не поїде.... ... довелось їхати далі самому.... було важко... і потрібно бути готовим до таких приколів....
- по друге... каже що не збирається жити життям моряка, а хоче бачити як росте його син....
4. на рахунок роботи каже, що на фуру люди потрібні постійно.... звичайно ж що відразу в хороші рейси ніхто не відправить... але текучка кадрів суттєва, тому "хто стукає, тому відкриють"....
5. віза.... робочої візи в США у нього не було, але був канадський паспорт....
зрештою, маючи робочу візу США, можна влаштуватись безпосередньо на американську компанію... там платять значно краще...
Українець не той, у кого батьки українці...
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
- Oleksandr
- Повідомлень: 59
- З нами з: 18 листопада 2016, 19:28
- Звідки: Франківськ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 8 разів
Для людини з певним досвідом - скоріше так: спиш відносно по-людськи на тракстопі вночі (а при бажанні - в мотелі), не потрібно тиснутися ще з кимось в кабіні трака, не залежиш від :San-Frankivsko писав: гадаєш тріп на Каліфорнію "соло" це кращий варіант?....
Звичайно, новачку самому на каліфорнію не має чого."напарник сказав, що він передумав... і далі не поїде..."
погодинно - теж непогано. Якщо лонг-дістанс ( оплата по милях) порахувати на години - там не сильно більше мінімалки вийде.можна знайти "по Монреалю і околицях" за 17CAD/год + овертайми...
А чи можливо у вашого товариша уточнити, як називалась школа ?
Sent from my SM-T330NU using Tapatalk
- San-Frankivsko
- VIP
- Повідомлень: 3082
- З нами з: 16 березня 2014, 13:27
- Звідки: Івано-Франківськ -> MTL
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 532 рази
компанія не пошле в Каліфорнію без напарника... це протирічить якимось нормам...Oleksandr писав: Звичайно, новачку самому на каліфорнію не має чого.
інша справа підприємець власник трака... йому все одно... чи одному платити, чи на двох ділити....
але вони не хочуть брати тракерів "на роботу".... а тільки як Self-employment...
погодинно, бо реально на погрузці/розгрузці більше стоїш ніж їздиш....погодинно - теж непогано.
якщо б так було, то ніхто б на трак не йшов.....Якщо лонг-дістанс ( оплата по милях) порахувати на години - там не сильно більше мінімалки вийде.
уточню...А чи можливо у вашого товариша уточнити, як називалась школа ?
Українець не той, у кого батьки українці...
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
- Oleksandr
- Повідомлень: 59
- З нами з: 18 листопада 2016, 19:28
- Звідки: Франківськ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 8 разів
Мій знайомий їздить сінглом вже з 2ю компанією - просто вантаж не терміновий.компанія не пошле в Каліфорнію без напарника... це протирічить якимось нормам..
Там де терміново (фрукти) їздять тільки тіми, бо вони можуть їхати без зупинки, відповідно в 2 рази швидше. Сінгл більше 10годин на добу (деколи 13) їхати права не має.
Ну хоча може й для квебекців є ще й норми (в знайомого права ванкуверські, хоча в наче вже мав би поміняти ).
Якщо лонг-дістанс ( оплата по милях) порахувати на години - там не сильно більше мінімалки вийде.
45 центів за милю × максимум 600 миль за добу для сінгла (більше 10 годин на добу їхати не можна) = максимум $300 за добу (достатньо складного лонг-тріпа)якщо б так було, то ніхто б на трак не йшов..... .
300/24 = 12 $/годину - таки да, трошки більше за мінімалку.
Правда робочих годин тиждень тоді буде 400.
Ну може, кому тріп - курортом ( для фанатів сонячнох каліфорнії ) -той напевно вважає що ділити можна не на 24 години, а може лише на12, а інше - "безкоштовна" екскурсія по тракстопам та терміналам. Ну то вже лірика...
- Oleksandr
- Повідомлень: 59
- З нами з: 18 листопада 2016, 19:28
- Звідки: Франківськ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 8 разів
Я не думаю, що якийсь водій в доброму здоров'ї та не запамороченому розумі може такого хотіти. В любоми випадку, це незаконно і достатньо пильно контролюється (логбук)smisha писав:А ти хочеш їздити більше 10 годин за раз? Так і в кювет недалеко...
- San-Frankivsko
- VIP
- Повідомлень: 3082
- З нами з: 16 березня 2014, 13:27
- Звідки: Івано-Франківськ -> MTL
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 532 рази
Oleksandr писав:
А чи можливо у вашого товариша уточнити, як називалась школа ?
Українець не той, у кого батьки українці...
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
- Alex Diamantopulo
- Administrator
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 13 березня 2014, 00:20
- Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
- Дякував (ла): 614 разів
- Подякували: 263 рази
- Контактна інформація:
---
-
- VIP
- Повідомлень: 4307
- З нами з: 16 березня 2014, 11:03
- Дякував (ла): 314 разів
- Подякували: 480 разів
Хто хоче може зконтактувати з цим хлопцем:
http://marikidobrik.blogspot.ca
Я знаю він з нуля починав дорогу далекобійника.
http://marikidobrik.blogspot.ca
Я знаю він з нуля починав дорогу далекобійника.