Перевірки в громадскьому транспорті Монреалю
Модератор: smisha
- Alex Diamantopulo
- Administrator
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 13 березня 2014, 00:20
- Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
- Дякував (ла): 614 разів
- Подякували: 263 рази
- Контактна інформація:
Перевірки в громадскьому транспорті Монреалю
Я кілька днів назад був шокований однією з таких перевірок...
Як завжди їхав до роботи автобусом і на зупинці метро Saint-Michel поліцейські оточили виходи з автобуса і кожен пасажир повинен був передати проїздний квиток перед тим як вийти з автобуса О.о
У мене є запитання, чи це нормально? Таке часто буває? Чи бачив таке хтось в інших провінціях?
Трішки філософії:
Якщо зі всього автобуса вони знайдуть одного зайця чи буде це виправдано зарплатнею яку треба заплатити за час роботи поліцейських? А там стояло по двоє на двері. Якого біса я маю стояти в штучно створеній черзі якщо я заплатив податки і оплатив квиток? Краще б зайнялися питанням якості доріг і куди ділися гроші...
Як завжди їхав до роботи автобусом і на зупинці метро Saint-Michel поліцейські оточили виходи з автобуса і кожен пасажир повинен був передати проїздний квиток перед тим як вийти з автобуса О.о
У мене є запитання, чи це нормально? Таке часто буває? Чи бачив таке хтось в інших провінціях?
Трішки філософії:
Якщо зі всього автобуса вони знайдуть одного зайця чи буде це виправдано зарплатнею яку треба заплатити за час роботи поліцейських? А там стояло по двоє на двері. Якого біса я маю стояти в штучно створеній черзі якщо я заплатив податки і оплатив квиток? Краще б зайнялися питанням якості доріг і куди ділися гроші...
---
Зустрічаєтся досить часто в метро. Штраф близько 500 кад. Думаю їхня зарплатня з лихвою відбиваєтся за рахунок тих хто не купляв би квитка якби їх не булоб.
А чому це вас так стурбувало?
А чому це вас так стурбувало?
Доброго всім дня
Ла-ла-ла-ла-ла
Ла-ла-ла-ла-ла
- San-Frankivsko
- VIP
- Повідомлень: 3084
- З нами з: 16 березня 2014, 13:27
- Звідки: Івано-Франківськ -> MTL
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 532 рази
Попадав уже разів зо п"ять (за останній рік) на такі перевірки.... переважно їх проводять інспектори STM (уніформа подібна до поліції), але деколи вкупі з поліцією..... Можливо це залежить від району де поводяться перевірки....
Українець не той, у кого батьки українці...
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
- Alex Diamantopulo
- Administrator
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 13 березня 2014, 00:20
- Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
- Дякував (ла): 614 разів
- Подякували: 263 рази
- Контактна інформація:
Просто для мене ци серйозний симптом і 5 разів на рік для однієї людини це досить круто. тому мене це і турбує. Це такий же симптом як і дороги, націоналізм та інше...
---
-
- VIP
- Повідомлень: 4307
- З нами з: 16 березня 2014, 11:03
- Дякував (ла): 314 разів
- Подякували: 480 разів
Я користуюсь STM шоденно, але ніразу не бачив перевірок. Тому мій досвід ділить статистику San-Frankivsko навпіл ))
На мою думку, це звичайна процедура, така сама, як виписування штафів за перевишення швидкості. Це нікому не подобається, але хтось має це робити. І нехай зайці будуть покарані!
Націоналізм і перевірка проїзного, завжди поруч Сподіваюсь у них не було нашивок СС ?
На мою думку, це звичайна процедура, така сама, як виписування штафів за перевишення швидкості. Це нікому не подобається, але хтось має це робити. І нехай зайці будуть покарані!
Націоналізм і перевірка проїзного, завжди поруч Сподіваюсь у них не було нашивок СС ?
- Alex Diamantopulo
- Administrator
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 13 березня 2014, 00:20
- Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
- Дякував (ла): 614 разів
- Подякували: 263 рази
- Контактна інформація:
smisha, покарання це лише тимчасове рішення проблеми. Це дрібниця, але це симптом серйозного захворювання. І знову ж таки, чому я повинен платити своїм часом за недосконалість систем пропуску і контролю? Те саме стосується доріг, чому водії повинні платити більше за ремонт своїх автомобілів через розбиті дороги за обслуговування яких уже заплачено?
Повертаючись до STM є ще багато неприємних дрібниць. Наприклад, таких як непрацюючі ескалатори на різних станціях в час коли я їду на роботу чи повертаюся з неї. Може скоро і поїзди відмінять? Скажуть - користуйтеся тунелями, ходіть пішки...
Повертаючись до STM є ще багато неприємних дрібниць. Наприклад, таких як непрацюючі ескалатори на різних станціях в час коли я їду на роботу чи повертаюся з неї. Може скоро і поїзди відмінять? Скажуть - користуйтеся тунелями, ходіть пішки...
---
- Олесь Вахній
- Повідомлень: 1306
- З нами з: 19 листопада 2014, 07:39
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 59 разів
Неоплата завдае збиткiв. Тому й перевiряють. I в Киевi так роблять
-
- VIP
- Повідомлень: 4307
- З нами з: 16 березня 2014, 11:03
- Дякував (ла): 314 разів
- Подякували: 480 разів
Покарання - це єдиний спосіб заставити когось працювати, як тому слід. Чи там, платити за проїзд, чи не перегодити дорогу на червоне, чи не розмовляти по мобільному за кермом...
Дороги погані тому, що нікого за це не саджають. Люди, і водії в тому числі, вже кілька каденцій поспіль голосують за одну і ту саму владу, за лібералів, і дивуються, чому все погано...
Дороги погані тому, що нікого за це не саджають. Люди, і водії в тому числі, вже кілька каденцій поспіль голосують за одну і ту саму владу, за лібералів, і дивуються, чому все погано...
- Alex Geneve
- Повідомлень: 371
- З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
- Подякували: 1 раз
Бажано заохочувати працювати а не заставляти .Покарання це найгірший спосіб щось вирішити тим більше у Квебеці з його постійним пониженням рівня життя пересічної людини,профспілками,містечковим блатом та свояцтвом на базі націоналізму та відсутністю дійсних політичних лідерів які можуть вагомо змінити ситуацію.Ви кажете що голосують тільки за лібералів,а за кого взагалі тут голосувати? Ось нещодавно були Парті Квебекуа вибрані ну і що вони зробили ? Тільки погіршили ситуацію.Стосовно доріг то "саджання" питання не вирішить.Треба банально анулювати усі контракти на обслуговування структури доріг з усіма містечковими "упирями" та заключити нові контракти з німецькими чи американськими фірмами , строком на десять років мінімум.Я вам гараную через чотири- п"ять років тут будуть аналогічні "автобани".На них навіть фактори снігу та морозу впливати не будуть ,ті фактори на які містечкові "специ" усіх "горбатих ліплять".Чомусь в Норвегії та Ісландії дороги не бояться морозу та снігу а тут після кожної зими їх заново треба робити.smisha писав:Покарання - це єдиний спосіб заставити когось працювати, як тому слід. Чи там, платити за проїзд, чи не перегодити дорогу на червоне, чи не розмовляти по мобільному за кермом...
Дороги погані тому, що нікого за це не саджають. Люди, і водії в тому числі, вже кілька каденцій поспіль голосують за одну і ту саму владу, за лібералів, і дивуються, чому все погано...
- Олесь Вахній
- Повідомлень: 1306
- З нами з: 19 листопада 2014, 07:39
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 59 разів
Перепрошую за необізнаність, я так розумію мова йде про регіональні проблеми, а не загальноканадські
- Alex Geneve
- Повідомлень: 371
- З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
- Подякували: 1 раз
Так власне тема про громадський транспорт Монреалю здається.Просто вона трохи в інше питання перейшла але тут воно усе пов"язане разом.Чому є деякий "бордель" у сервісі громадського транспорта Монреаля не тяжко здогадатися.Перше це цілковита монополія а як відомо з слів класика економіки та фінансів К.Маркса "Монополізм породжує корупцію".А так-як це державна монополія то фінансуваня цієї структури відбувається на кошт платників податків нас з вами.Там де податки там і зловживання і Квебек у цьому не виключення,відповідно якщо верхній та середній рівень менеджерів цієї оргнізації робить формації у крутих готелях чи взагалі у Домініканській Республіці то нижні верстви персоналу або отримують копійки за досить важку роботу водіїв та технічного персоналу.Або отримують зарплатню взагалі ні за що як то стоячи біля турникету та стежачи за тим щоб ніхто без квитка не проліз.Перше чергова причина того що тіж самі студенти корисуються підробленими картами Опус це зубожіня населення та шалені ціни на проїзд а зовсім не якісь прагнення обдурити на проїзді.Потрібно скоротити кількість дармоїдів у офісах,збільшити кількість водіїв та тех-персоналу,підняти їм зарплатню та зменшити оплату за проїзд на 50% мінімум.Ну і з рештою надати умови для розвитку конкурентів у цій галузі.Де конкуренція там прогрес.
А друга причина це яскраво виявлений націоналістичний чинник який нищить як бізнес та комерцію так і держ-установи.Квебек це єдина провінція де найнижчий процент зайнятості ємігрантів у державних установах,це як муніціпальні чи регіональні установи так і школи,лікарні,громадський транспорт,ігорний бізнес,торгівля алкогольними напоями.У інших провінціях можна дуже часто зустріти ємігантів у цих установах,у Квебеці це виняток.Відповідно це тако-ж певний чинник за яким більшість єміграції йде у англомовну Канаду ,там більше перспектив менше ксенофобії.
А друга причина це яскраво виявлений націоналістичний чинник який нищить як бізнес та комерцію так і держ-установи.Квебек це єдина провінція де найнижчий процент зайнятості ємігрантів у державних установах,це як муніціпальні чи регіональні установи так і школи,лікарні,громадський транспорт,ігорний бізнес,торгівля алкогольними напоями.У інших провінціях можна дуже часто зустріти ємігантів у цих установах,у Квебеці це виняток.Відповідно це тако-ж певний чинник за яким більшість єміграції йде у англомовну Канаду ,там більше перспектив менше ксенофобії.
Я не бачу нічого поганого в тому , що є держ монополія на комунальний транспорт. Мав нагоду "насолоджуватися" конкуренцією і "прогресом" в цій галузі в Україні... Результат : повний развал в сервісі, відсутність графіку обслуговування, низький рівень технічного стану транспорту і т.д.
Шалена вартість проїзду ??!!!
На місяць :
Regular fare: $82
Reduced fare - age 6 -17*: $49.25
Reduced fare - age 18 -25*: $49.25
Reduced fare - age 65 and +*: $49.25
Один раз сходити в ресторан на двох....
Водії та технічний персонал в STM Монреалю заробляють в середньому 23-25 $ за годину (не враховуючи овертайм) , є синдикованими і добре соціально захищені колективною угодою... Зубожінням це назвати важко....
Що до націоналістичного чинника, то наші люди повинні зрозуміти, що треба діяти в повній відповідності до системи... Бажаєте получити пост в державній установі, треба мати відповідну МІСЦЕВУ освіту, гарно писати і розмовляти французською (акцент, доречі, не дуже важливий), також бажано англійською і як повсюди треба трохи везіння...))))
Шалена вартість проїзду ??!!!
На місяць :
Regular fare: $82
Reduced fare - age 6 -17*: $49.25
Reduced fare - age 18 -25*: $49.25
Reduced fare - age 65 and +*: $49.25
Один раз сходити в ресторан на двох....
Водії та технічний персонал в STM Монреалю заробляють в середньому 23-25 $ за годину (не враховуючи овертайм) , є синдикованими і добре соціально захищені колективною угодою... Зубожінням це назвати важко....
Що до націоналістичного чинника, то наші люди повинні зрозуміти, що треба діяти в повній відповідності до системи... Бажаєте получити пост в державній установі, треба мати відповідну МІСЦЕВУ освіту, гарно писати і розмовляти французською (акцент, доречі, не дуже важливий), також бажано англійською і як повсюди треба трохи везіння...))))
Востаннє редагувалось 02 лютого 2016, 07:06 користувачем Orlyk, всього редагувалось 1 раз.
- Alex Diamantopulo
- Administrator
- Повідомлень: 2237
- З нами з: 13 березня 2014, 00:20
- Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
- Дякував (ла): 614 разів
- Подякували: 263 рази
- Контактна інформація:
Orlyk, ще б по офтопу доріг ти б нас заспокоїв і було б чудово
На рахунок графіка... Ну, автобуси ходять часто, це правда. Та зовсім не за графіком. Та сама історія з Метро, постійно щось ламається, інколи по пів години чекати можна. Про ескалатори, котрі ніколи не працюють, здається теж написав... Ніде більше не був в Канаді чи США, нема з чим порівнювати. А от дороги... Місцями як у рідному Франківську, особливо цього року.
P.S. В Україні - що державне, що не державне працює погано. Не знаю чи варто порівнювати .
Sent from my SGH-I337M using Tapatalk
На рахунок графіка... Ну, автобуси ходять часто, це правда. Та зовсім не за графіком. Та сама історія з Метро, постійно щось ламається, інколи по пів години чекати можна. Про ескалатори, котрі ніколи не працюють, здається теж написав... Ніде більше не був в Канаді чи США, нема з чим порівнювати. А от дороги... Місцями як у рідному Франківську, особливо цього року.
P.S. В Україні - що державне, що не державне працює погано. Не знаю чи варто порівнювати .
Sent from my SGH-I337M using Tapatalk
---
- Alex Geneve
- Повідомлень: 371
- З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
- Подякували: 1 раз
Bonne chance.Orlyk писав: Що до націоналістичного чинника, то наші люди повинні зрозуміти, що треба діяти в повній відповідності до системи... Бажаєте получити пост в державній установі, треба мати відповідну МІСЦЕВУ освіту, гарно писати і розмовляти французською (акцент, доречі, не дуже важливий), також бажано англійською і як повсюди треба трохи везіння...))))
Tout est possible à celui qui croit !Alex Geneve писав:Bonne chance.Orlyk писав: Що до націоналістичного чинника, то наші люди повинні зрозуміти, що треба діяти в повній відповідності до системи... Бажаєте получити пост в державній установі, треба мати відповідну МІСЦЕВУ освіту, гарно писати і розмовляти французською (акцент, доречі, не дуже важливий), також бажано англійською і як повсюди треба трохи везіння...))))