Сторінка 2 з 6

Re: електрокари та гібриди

Додано: 10 січня 2019, 09:31
smisha
Мені здається інвестиції під мультик не дадуть. Можливо робоять для іміджу.

Re: електрокари та гібриди

Додано: 10 січня 2019, 09:37
vip
Alex Diamantopulo писав:Так от Hyundai просто намалювали мультик, це навіть не концепт
Вони привезли прототип маленький, це не тільки мульт.

Re: електрокари та гібриди

Додано: 10 січня 2019, 12:02
0de55a
Alex Diamantopulo писав:Є компанії і люди які придумують і створюють щось нове, а я є які крадуть ідеї і залишають без хліба тих хто створює щось нове. Так от Hyundai просто намалювали мультик, це навіть не концепт :(
Все починається з ідеї. Це лише один із цікавих концептів, які були представлені на CES 2019.
The 2019 International CES will begin on Tuesday, 8 January and end on Friday, 11 January. It's been taking place since 1967 and is staged by the Consumer Technology Association (CTA), a trade organization that represents over 2,000 consumer tech companies in the U.S.
Там багато цікавого демонструють: https://www.techradar.com/news/ces-2019

Re: електрокари та гібриди

Додано: 11 січня 2019, 10:01
smisha
Китай нарощує темпи виробництва електрокарів

How China's electric car push is shaking up oil markets

https://www.cbc.ca/news/technology/what ... -1.4972987
The growth prospects for internal combustion engines are over in China.

Re: електрокари та гібриди

Додано: 27 лютого 2019, 10:03
ozi lucky
Знайшов цікаву передачу
Are electric vehicles ready for the mainstream in Canada? (CBC)

Re: електрокари та гібриди

Додано: 02 травня 2019, 23:11
smisha
Отакої, скоро не буде з чого робити батареї для машин. Як не одне, то інше...

Tesla warns of upcoming shortages of battery minerals, like nickel, copper, & lithium
https://electrek.co/2019/05/02/tesla-sh ... r-lithium/

Re: електрокари та гібриди

Додано: 03 травня 2019, 06:59
mialgri
Якщо дочитати до кінця, то:
Those are good problems to have because they indicate that we are going in the right direction and they are somewhat easily solvable. They just require investments.
Я впевнений, що за такою багатоміліардною індустрією стежать, i працюють щоб винайти щось інше, легше і ефективніше.

Мені імпанує розробка IBM Lithium/Air Battery - https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium%E ... ir_battery
This is about 5 times greater than that of a commercial lithium-ion battery

Re: електрокари та гібриди

Додано: 03 травня 2019, 07:13
mialgri
Також почала розвиватися галузь електричних літаків - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_electric_aircraft

The electric aircraft is taking off
https://techcrunch.com/2018/07/08/the-e ... aking-off/

Re: електрокари та гібриди

Додано: 05 травня 2019, 19:44
San-Frankivsko
635DE269-CB4F-41F8-83CC-9538C225660E.jpeg
Шевроле Спарк... від 12450$...
(то вже за мінусом субвенції 4000$)

Re: електрокари та гібриди

Додано: 05 травня 2019, 21:01
mialgri
Мені він теж дуже приглянувся на вистовці. Але я його не знайшов на сайті Шевроле...

Re: електрокари та гібриди

Додано: 05 травня 2019, 21:07
mialgri
І ще дивно, в нього батарея приблизно 20kW, але кажуть що він може проїхати 132 км.
Його ж вже не випускають!
Production 2013–2016

Re: електрокари та гібриди

Додано: 05 травня 2019, 21:45
smisha
Є модель 2019
https://www.chevrolet.com/cars/spark-subcompact-car

В американських долараз - від 13 220$. Але то злажться бензиновий двигун. Якщо відсортувати тілтки електрркари, то еа їх сайті показує всього дві моделі , Bolt та Volt.

Re: електрокари та гібриди

Додано: 06 травня 2019, 17:50
mialgri
Bolt це електрична, Volt це підключаємий гібрід (у Алекса така)

Re: електрокари та гібриди

Додано: 29 травня 2019, 18:10
smisha
Незабаром може зявитися ще один виробник електрокарів - компанія-розробник новаційних побутових електроприладі Dyson:

Can The Dyson Vacuum Cleaner Guy Build A Better Electric Car Than Tesla's Elon Musk?
https://www.forbes.com/sites/billrobers ... elon-musk/
Dyson bought an old RAF base in Britain and converted into an R&D facility for the electric car project, and a large manufacturing facility for the cars is now under construction in Singapore. Dyson has said the cars should begin production in 2020, just seven short months from now. Will it happen? Tesla is notorious for sliding back production realities after rosy promises, and while building cars is not the same as building vacuum cleaners, something tells me that at some point in the next 19 months, it would not be a shock to hear that early production samples are rolling off the lines in Singapore.
Битва інженерів: Elon Musk vs James Dyson

Re: електрокари та гібриди

Додано: 29 травня 2019, 21:33
mialgri
У них добрі електричні двигуни. Вони там дуже продвинулися. Побачим, які вони будуть викорисовувати батарейки.

Re: електрокари та гібриди

Додано: 29 травня 2019, 22:17
0de55a
Зараз всі виробники займаються питанням виробництва електрокарів, бо за цим майбутнє оновлений ринок автівок. Але поки що є багато запитань до електрокарів. Для споживачів актуальним є питання збереження грошей (себто вартість електрокарів) + також їх технічна експлуатація. То ж яка економія від використання електрокарів? Одна з відповідей тут: The average cost to operate an EV in the United States is $485 per year, while the average for a gasoline-powered vehicle is $1,117. . Отже чиста перевага електричних авто над газоліновими за рік становить 632 долярів.
Скільки може служити нове авто в Північній Америці (виключемо радянські "копійки" та інши "тазики" з нашого дослідження)? Для цього потрібно звернутися до відкритих даних:
In the United States, the Environmental Protection Agency assumes the typical car is driven 15,000 miles per year. According to the New York Times, in the 1960s and 1970s, the typical car reached its end of life around 100,000 miles, but due to manufacturing improvements such as tighter tolerances and better anti-corrosion coatings, in the 2000s the typical car lasts closer to 200,000 miles.
200К/15K = 13.3 років. Таким чином 13.3 * 632 = 8405.6 американських доларів. Це становить десь з 10,5K - 11K в залежності від USD->CAD.
Ця вартість не враховує заміну батарей в електрокарах, бо чи витримають вони 13 років поспіль?. Отже різниця доволі суттєва. Але майже саме така ж різниця закладена в нові автівки бензинові та гібридні (навіть не 100% електрокари).

Але є одне але ))) Чи хтось дійсно планує використовувати одне та й теж саме авто протягом 13 років? Себто купуючи нову машину за 50К (бензин) чи за 60K (гібрид) покупець відразу має сплатити вартісь "заощадження" за наступні 13 років - майже тіж самі 11К. Але це гібрид, а не електрокар. Проте якщо ви купуєте авто вартістю 50-60К, то напевно ви не будете їздити на ньому "до останньої кулі набою" :) Нехай п'ять (макс лізінг) - вісім років (кредит). Ще одне питання для роздумів, а скільки часу забере на електрокарі дістатися з Монтреалю до Торонто з урахуванням часу на заправках та без врахування власних потреб на зупинки (поїсти, прогулятись тощо)? :smile: