результати глибинного якісно-етнографічного дослідження київських представників покоління Z.
Додано: 08 вересня 2018, 11:35
"...Багато років тому ми з командою Української Маркетингової Групи (UMG), одними з перших в Україні доволі глибоко вивчали тінейджерів. А в цьому році, коли міленіали стали значно зрозумілішими, ми зосередилися на наступному поколінні – поколінні Z – усіх тих, кому зараз від 14 до 22 років.
Із задоволенням ділюся результатами першого етапу проекту – глибинного якісно-етнографічного дослідження київських представників покоління Z..."
https://kfund-media.com/ukrayinske-poko ... mpaign=sep
Із задоволенням ділюся результатами першого етапу проекту – глибинного якісно-етнографічного дослідження київських представників покоління Z..."
https://kfund-media.com/ukrayinske-poko ... mpaign=sep