Особисто я колись був дуже хорошої думки про фейсбук і інші соціальні мережі. Доти доки там не стало занадто багато всього.
Одна з новинок: фейсбук працює над новим сервісом знайомств (Facebook announces dating feature for meeting non-friends).
І тут Ернст Юдин разом з Гітлером починають голосно реготати прямо в гробах...
Так от, мені здається що фейсбук це дуже класна штука, але не для всього. Для друзів і коротких постів про те що я щойно побачив на вулиці чи що я їв чи що зробив своїми руками це те що треба. Просто щоб знати як справи у моїх рідних та друзів і мати можливість швидкої переписки з ними. Ну і звісно ж спілкування з організаціями. А далі все. Все решта може бути проблемним і обмеженим в силу наших людьсикх особливостей сприйняття.
"А що ще", Ви скажете? Ось список того що дуже добре вписується в форумну систему:
- Обговорення важливих питань
- Спілкування відносно невеликих спільнот. Як наприклад Українці в Канаді.
- Обмін досвідом
Поверхневе порівняння:
- форум:
- Увага спільноти може бути значно точніше сфокусована на певних важливих питаннях.
- Формат спілкування немає обмежень. Форум дозволяє розміщення та обмін будь-якими файлами (фото, документи, таблиці, тощо)
- Модерування, обмеження в доступі до цілих тем, постів чи контенту (фото, документи?) окремих груп.
- Ніякі модератори величезної корпорації ніколи не заблокують вас, не видалить вашу думку.
- Все залишається зафіксовано, все можна легко знайти. На фейсбуці ж, вся ваша увага і свідомість сфокусовані на стрічці вашої сторінки та груп в яких ви берете участь. А груп стає все більше і більше.
- фейсбук:
- Увага розсіяна, аудиторія надзвичайно широка. Ви скажете - на це є групи. А я відповім: груп багато і як тільки якісь пости чи групи комусь заважають то їх рейдять і повністю знищують.
- Важливу чи просто цікаву тему можуть забити фото з обідами та котиками у вашій стрічці. А завтра ви і про це забудете.
- Гарно підходить для фото (котиків), коротких новин чи постів на будь яку тему.
- Непоганий інструмент реклами. Особливо коли мова йде про широкий таргетинг, тобто реклама націлена не тільки на українську громаду.
А що ви скажете?
P.S. на думку наштовхнув такий от цікавий результат: