Хочу купити ровер

Модератор: Alex Geneve

Відповісти
Аватар користувача
0de55a
Supermoderator
Supermoderator
Повідомлень: 1022
З нами з: 17 березня 2014, 04:11
Дякував (ла): 75 разів
Подякували: 97 разів

Хочу купити ровер

Повідомлення 0de55a »

Шукаю ровер який можна використовувати як на асфальту, так і поза ним. Який не боїться доріг без покриття. Це на гірський велосипед, проте і не шосейник - щось на кшталт Anyroad або Gravel bike.
Мета - фізичне навантаження протягом того часу, коли в Монреалі не має снігу :) Знаю про численні крадіжки велосипедів в Монреалі, але я не планую його залишати без нагляду. Як і не планую його використовувати у якості транспотрного засобу для поїздок в магазин, чи на роботу. Ровер потрібен виключно для фіз. відпочинку, щоб можна було поїхати, наприклад, в Saint-Constant з Монреалю, чи причепити його до машини і поїхати з Монреалю до одного із національних парків.

Зараз маю сталевий "твентінайтер" гірський велосипед - важкий, як сто пудів. Тому і хотілось би оновити ровера на щось легкіше (карбон?) та й скоріше. Бюджет до 2.5К.

Кілька запитань:
1. Чи є сенс купувати з веб-сайту виробника, чи краще звернутися до ділера, щоб отримати знижку (все ж такі зараз вже кінець сезону).
2. Технічне обслуговування - де ви його проходете?

Буду вдячний за змістовні поради.
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

Карбон у вашому варіанті пошуку досить складна справа бо ви шукаєте вел і для пересічної місцевості і для міста.Такий може бути тільки гібрид з колесом 28,29 або 700.У них є мало моделей карбону а ті які є без передньої вилки -аммора.Якщо вам аммор не важливий то це може підійти.
https://www.primeauvelo.com/en/quick-ca ... 07877.html
Ну а якщо карбон не настіількі важлива опція то я би порадив алюміній як і більш дешевшше рішення так і більш пристосоване для ваших потреб.
https://www.primeauvelo.com/en/ds-4-39571-13343740.html

https://www.primeauvelo.com/en/bad-boy- ... 00546.html

Купляти звичайно ліпше в вело-бутіку бо там дійсно сезонний розпродаж по друге тут практично відсутні виробники які продають вели самі це пов"язано з системою опт-роздріб у цій сфері комерції.
Сервіс робиться у вело-бутіках залежить від вашого місцезнаходження.Я роблю сервіс у себе в гаражі сам бо як-би працюю у цій галузі.Сезонна огляд у майстерні коштує від 30-150 каксів все залежить від ріввня огляду та роботи.
Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення ozi lucky »

з особистого досвіду - навіть якщо купите не дуже дорогий вел - тримайте його примкнутим завжди (навіть на балконі не на першому поверсі!). десь далеко біля дому (на станції метро?) не тримайте примкнутим довго - бо вкрадуть або щось скрутять.

взагалі останнім часом хочеться самокат купити - може хоч його не вкрадуть....
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
0de55a
Supermoderator
Supermoderator
Повідомлень: 1022
З нами з: 17 березня 2014, 04:11
Дякував (ла): 75 разів
Подякували: 97 разів

Повідомлення 0de55a »

Дякую за корисну інформацію та надані посилання. Я ще знайшов досить цікавий огляд 2017 року.
Отже, або потрібно збільшувати бюджет, або зупинитися на алмюнієвому варіанті.

Цікаво, щодо дорожнього велосипеда - він дійсно тільки для асфальтних доріг?
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

Якщо мається на увазі конструкція руля як відповідність до шоссейника то звичайно є і гравійники і вело-туристи і тріатлонівські варіанти.Як вам більш до вподоби такий руль то шукайте з ним.

https://www.primeauvelo.com/en/bikes/ro ... ravel.html
https://www.primeauvelo.com/en/bikes/ro ... uring.html

Що до алюмінія то я наприклад не бачу великої різниці у вазі,єдине що має перевагу у карбоні це його властивість абсорбувати вібрацію,це як-би збільшує амортизацію на руки.
Аватар користувача
0de55a
Supermoderator
Supermoderator
Повідомлень: 1022
З нами з: 17 березня 2014, 04:11
Дякував (ла): 75 разів
Подякували: 97 разів

Повідомлення 0de55a »

Якщо мається на увазі конструкція руля як відповідність до шоссейника
Якщо не помиляюсь, то суттєва різниця йде у колесах - шосейник має найтонікші колеса, а також трохи інший тип рами.
Чув, що шосейник небезпечно використовувати на дорогах без асфальту. Цікава ваша думка щодо цього питання.
Що до алюмінія то я наприклад не бачу великої різниці у вазі
Дуже цікаво! Я вважав, що різниця саме в вазі, як інакше пояснити значну різницю в ціні між роверами однієї лінійки, на прикладі того ж Anyroаd?
Схоже ось Gravel ровер з карбоновою рамою: https://www.primeauvelo.com/en/anyroad- ... 14102.html

Якщо я вірно зрозумів, ви працюєте в цій сфері. Знаю, що Giant це світовий виробник, але якість, гарантія, тощо - яке ваше ставлення до цього виробника?
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

Вони всі є шоссейники ну або там дорожники це як-хто трактує а потім вони діляться на певні категорії .Giant це тайванці якість досить висока вони до речі були першопрохідцями у плані карбону.В них звичайно бувають базові моделі як-би не сильно
вкомплектовані ну так це майже у всіх великих фірм це є.Так ви праві у моделей більш широкого спектру вжитку є певні відмінності у конструкціях рам та комплектуючих.Колеса переважно розраховані на більш ширшу резину ну і там усілякі прибамбаси на кшталт амморів та стопорів вібро-гасіння.
Взагалі у такого типу велів найліпший матеріал для рами це якісна сталюка типу хромолі.По перше вона має більший рівень гнучкості а по друге у випадку якоїсь мілкої аварії під час тривалої вело-мандрівки завжди є шанс заварити раму у любому авто-гаражі що з карбоном явно не вигорить.
Відносно ваги то так вона відіграє певну частку у ціноутворюванні але у випадку з карбоном це не основна частка.Карбон коштує так із-за технології виготовлення бо якщо це поважна фірма відповідно вона дає гарантії на довгий термін що говорить про якість технології.У якісної карбонової рами нема швів це практично моноліт.У неякісних виробників рами клеені з середини і складаються з різних частин.
Для мене нема різниці між карбоном та алюмом лише в тому плані що вага вело буде різнитися звичайно але не багато.Це важливо для тих хто професійно хоче досягнути певних результатів.Якщо ви збираєтесь робити якісь спортивні досягнення то звичайно вага буде важлива ,кожен грам до мінімума 6,8 кг.Ну хоча це діло хозяйське як вам до вподоби карбон то й беріть його.
Аватар користувача
0de55a
Supermoderator
Supermoderator
Повідомлень: 1022
З нами з: 17 березня 2014, 04:11
Дякував (ла): 75 разів
Подякували: 97 разів

Повідомлення 0de55a »

Є над чим подумати... Напевно, краще подїхати до вело-крамниці та на місці вже все порівняти. Дякую за змістовні поради!
Підкажіть, будь-ласка,а є в Монреалі можливість десь зберігати ровера протягом зими і скільки це коштує?
Аватар користувача
San-Frankivsko
VIP
VIP
Повідомлень: 3068
З нами з: 16 березня 2014, 13:27
Звідки: Івано-Франківськ -> MTL
Дякував (ла): 245 разів
Подякували: 529 разів

Повідомлення San-Frankivsko »

0de55a писав:Знаю про численні крадіжки велосипедів в Монреалі, але я не планую його залишати без нагляду.
пам'ятаєш, у мене під балконом ровер стояв?..... уже не стоїть..... :sorry:

десь уже катається по невідомих доріжках..... :pardon:
Українець не той, у кого батьки українці...
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

0de55a писав:Є над чим подумати... Напевно, краще подїхати до вело-крамниці та на місці вже все порівняти. Дякую за змістовні поради!
Підкажіть, будь-ласка,а є в Монреалі можливість десь зберігати ровера протягом зими і скільки це коштує?
Про це можна домовитись у вело-бутіку не всі роблять антропозаж але переважна більшість робить.Так звичайно ліпше на місці "помацати" товар але той Giant що ви знайшли досить непоганий відштовхуйтесь від цього показника ціна-якість.І не забувайте що ви в бутік прийдете за вело бо любий торгаш вам захоче купу причиндалля до вело втюхати.Більшість велобутіків має більший профіт з аксесуарів до вело ані-ж з самого вело.
Аватар користувача
San-Frankivsko
VIP
VIP
Повідомлень: 3068
З нами з: 16 березня 2014, 13:27
Звідки: Івано-Франківськ -> MTL
Дякував (ла): 245 разів
Подякували: 529 разів

Повідомлення San-Frankivsko »

А чим зумовлена вартість ровера в кілька тисяч долярів?.....
Українець не той, у кого батьки українці...
а той, у кого діти українці!...
"РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ" - збірка від Комітету допомоги Україні (Монреаль)
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

San-Frankivsko писав:А чим зумовлена вартість ровера в кілька тисяч долярів?.....

У ціноутворення кожної речі є свої чинники.В індустрії вело вони теж існують як це не дивно. :-D Основні чинники звичайно це якість і комфорт.Приблизно те-ж саме і з авто якщо порівнювати "Жигулі" з "Мерседесом" звичайно вони будуть різнитися у цінах.
Відповісти

Повернутись до “Львівський Ровер”