Вело-сервіс.
Додано: 15 травня 2016, 19:34
У багатьох випадках людина яка виросла на пост-совковому просторі розуміється у технічних питаннях досить впевнено і розбере практично любий технічний прилад починаючи від підводного човна классу "Баракуда" і закінчуючи кубіком Рубіка ,використовуючи тільки молоток , зубило та складний кишеньковий ножик.Розібрати звичайно можливо і просто ,а ось зібрати правильно не завжди вдається.Особливо ровер,особливо дорогий ровер .
І тут у нагоді стає спеціаліст а точніше веломеханік.Так це саме він налаштує ваш ровер так що навіть старенький іржавий скрап з Шини чи Марту буде "літати" як ластівка над брутальними ямами монреальських доріг.Саме він переведе бабусю через дорогу та зніме котика з високого дерева.Вело-механік це блискавка,це демон колеса та ланцюга.От же ви звернулися до вело-механіка бо ваш двух-колісний друг захворів ,щось скрипить,щось не працює,щось не змащено.Як працює сервіс у місті Монреалі та околицях я поясню у цьому тексті. Якщо ви звертаєтесь у вело-бутік за технічною підтримкою вам необхідно знати дві речі,підкачати колеса можна безкоштовно і ланцюг міняти не обов"язково.Чому ланцюг треба міняти? У любому ательє є магічна мірочка для виміру зношенності ланцюга.Як вона працює здебільшого мало хто знає а ті хто знають мовчать.З дебільшого при підкачці колеса веломеханік дивиться на ваш ланцюг та як-би ненароком каже "а ланцюг треба міняти,зношений ланцюг", потім бере мірочку робить замір і повторює "да зношений вже ланцюг".Клієнти переважно з розумінням відностся до поради профі і погоджуються на заміну.В середньому в сезон магазин заробляє на заміні ланцюгів 10-15 тонн каксів.У 90% ваш старий ланцюг "пройде" ще два три сезони без проблем.
Сезонний тех-огляд вело бажано робити що весни.У мінімальний комплект за 30-40 каксів входить чистка , змащення та настройка тормозів,скоростей , підкачка коліс .У максимальний варіант за 80-100 каксів входить розбірка,чистка,змащення усіх механічних вузлів вело,заміна тросів,підшипників,ланцюга підкачка коліс та контроль натягу шприх.З дебільшого вело-ательє не робляь такі речі зразу,вел прийдеться залишити на декілька днів а у початку сезону на декілька тижнів бо роботи багато.
Якщо ваше колесо пробите і ви звернлися у ательє то не намагайтеся сперечатися з механіком що краще поставити латку ані-ж міняти камеру.Вартість цієї процедури буде однакова а в кінці ви отримаєте нову камеу а не залатану,тим більше у вело-суспільстві є повір"я що використовувати полатану камеру це теж саме що використовувати вживаний презерватив, ну це напевно виробники вело-резини придумали.
І тут у нагоді стає спеціаліст а точніше веломеханік.Так це саме він налаштує ваш ровер так що навіть старенький іржавий скрап з Шини чи Марту буде "літати" як ластівка над брутальними ямами монреальських доріг.Саме він переведе бабусю через дорогу та зніме котика з високого дерева.Вело-механік це блискавка,це демон колеса та ланцюга.От же ви звернулися до вело-механіка бо ваш двух-колісний друг захворів ,щось скрипить,щось не працює,щось не змащено.Як працює сервіс у місті Монреалі та околицях я поясню у цьому тексті. Якщо ви звертаєтесь у вело-бутік за технічною підтримкою вам необхідно знати дві речі,підкачати колеса можна безкоштовно і ланцюг міняти не обов"язково.Чому ланцюг треба міняти? У любому ательє є магічна мірочка для виміру зношенності ланцюга.Як вона працює здебільшого мало хто знає а ті хто знають мовчать.З дебільшого при підкачці колеса веломеханік дивиться на ваш ланцюг та як-би ненароком каже "а ланцюг треба міняти,зношений ланцюг", потім бере мірочку робить замір і повторює "да зношений вже ланцюг".Клієнти переважно з розумінням відностся до поради профі і погоджуються на заміну.В середньому в сезон магазин заробляє на заміні ланцюгів 10-15 тонн каксів.У 90% ваш старий ланцюг "пройде" ще два три сезони без проблем.
Сезонний тех-огляд вело бажано робити що весни.У мінімальний комплект за 30-40 каксів входить чистка , змащення та настройка тормозів,скоростей , підкачка коліс .У максимальний варіант за 80-100 каксів входить розбірка,чистка,змащення усіх механічних вузлів вело,заміна тросів,підшипників,ланцюга підкачка коліс та контроль натягу шприх.З дебільшого вело-ательє не робляь такі речі зразу,вел прийдеться залишити на декілька днів а у початку сезону на декілька тижнів бо роботи багато.
Якщо ваше колесо пробите і ви звернлися у ательє то не намагайтеся сперечатися з механіком що краще поставити латку ані-ж міняти камеру.Вартість цієї процедури буде однакова а в кінці ви отримаєте нову камеу а не залатану,тим більше у вело-суспільстві є повір"я що використовувати полатану камеру це теж саме що використовувати вживаний презерватив, ну це напевно виробники вело-резини придумали.