Електро - тяга.
Додано: 03 квітня 2016, 22:22
Електро-ровери набувають все більшої популярності у світі.В Европі їх було продано за два останніх роки біля 450 тисяч у Китаї 1600000.Що таке вело з електро-тягою.По перше це насам перед транспорт а не забавка на вихідні.Середній електро-вел може "пройти" на одному заряді до 60-80 км. дистанції.З скорістю до 32 км.год. у Канаді,45 км.год у США,23 км.го у Евросоюзі і з невизначеною скорістю у інших менш цивілізованих країнах на зразок Мордору.Скорість таких засобів пересування регламентована правилами дорожнього руху країни пересування хоча у Канаді наприклад це досить відносний регламент.Іноді на монреальських вулицях можна побачити Steals Bomber американського виробництва з двигуном в 5000 ватт і крейсерською скорістю 95 км.год. Адже ваттність таких аппаратів ніхто не перевіряє а скорість поліція може вичислити тільки випадково коли велосипедист з відривом обжене авто на дорозі де скорість лімітована 60 км.год.та попаде під радар поліцаїв.
От-же електро-вел це на сам перед транспорт.По конструктивним характеристикам електро-вели поділяються на вело з мотор-колесом,вело з мотором інтегрованим у баттом-бракет та окремою категорією електроскутери.Електроскутери ввійшли в категорію електровела випадково,за правилами Канади в електро-вела мають бути педалі,виробники стали випускати скутери з педалями,які мають чисто символічне "декоративне" призначення, відповідно ця техніка підпала під категорію електровела.Хоча в тому-ж Монреалі електро-скутери заборонені для використання на велодоріжках з минулого року.Дуже важливою є технічна характеристика ассистенту велосипеда.
Ассистент поділяеться на скоростний сенсор та сенсор на зусиля.Скоростний сенсор дає ассистент постійно однаковий та є дешевим варіантом , сенсор на зусилля дозволяє плавно регулювати потужність ассистенту.Чим більше ви давите на педаль тим більша допомога мотору і навпаки менше з"усилля на педаль менша допомога мотору. Сенсор на з"усилля використовується у системі електро-вела BionX що виготовляється у Канаді.Це одна з найкращих та найякісніших систем електро-вела.До речі у Квебеці є ще одна відома фірма "Evox" як випускає електро-вели 100% квебекуа з унікальною батарейкою 95 вольт 5 а.годин.Від батареї в електро-велі залежить дистанція пробігу.Чим більший ампераж тим більша дистанція.На пробіг тако-ж впливають вага велосипедиста,напрямок вітру,добре накачані колеса,кількість горок для підйому.Батарея електро-вела може бути кислотно-свинцева,нікель-магнієва чи літій іонна або-ж літій-полімерна.Від матеріалу залежить її ціна.Кислотно-свинцева 150-170 каксів за 36 вольт 14 а.год.,літій - іонна 850 каксів за 36 вольт 14 а.год.
От-же електро-вел це на сам перед транспорт.По конструктивним характеристикам електро-вели поділяються на вело з мотор-колесом,вело з мотором інтегрованим у баттом-бракет та окремою категорією електроскутери.Електроскутери ввійшли в категорію електровела випадково,за правилами Канади в електро-вела мають бути педалі,виробники стали випускати скутери з педалями,які мають чисто символічне "декоративне" призначення, відповідно ця техніка підпала під категорію електровела.Хоча в тому-ж Монреалі електро-скутери заборонені для використання на велодоріжках з минулого року.Дуже важливою є технічна характеристика ассистенту велосипеда.
Ассистент поділяеться на скоростний сенсор та сенсор на зусиля.Скоростний сенсор дає ассистент постійно однаковий та є дешевим варіантом , сенсор на зусилля дозволяє плавно регулювати потужність ассистенту.Чим більше ви давите на педаль тим більша допомога мотору і навпаки менше з"усилля на педаль менша допомога мотору. Сенсор на з"усилля використовується у системі електро-вела BionX що виготовляється у Канаді.Це одна з найкращих та найякісніших систем електро-вела.До речі у Квебеці є ще одна відома фірма "Evox" як випускає електро-вели 100% квебекуа з унікальною батарейкою 95 вольт 5 а.годин.Від батареї в електро-велі залежить дистанція пробігу.Чим більший ампераж тим більша дистанція.На пробіг тако-ж впливають вага велосипедиста,напрямок вітру,добре накачані колеса,кількість горок для підйому.Батарея електро-вела може бути кислотно-свинцева,нікель-магнієва чи літій іонна або-ж літій-полімерна.Від матеріалу залежить її ціна.Кислотно-свинцева 150-170 каксів за 36 вольт 14 а.год.,літій - іонна 850 каксів за 36 вольт 14 а.год.