Електро - тяга.

Модератор: Alex Geneve

Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 290
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42

Електро - тяга.

Повідомлення Alex Geneve » 03 квітня 2016, 22:22

Електро-ровери набувають все більшої популярності у світі.В Европі їх було продано за два останніх роки біля 450 тисяч у Китаї 1600000.Що таке вело з електро-тягою.По перше це насам перед транспорт а не забавка на вихідні.Середній електро-вел може "пройти" на одному заряді до 60-80 км. дистанції.З скорістю до 32 км.год. у Канаді,45 км.год у США,23 км.го у Евросоюзі і з невизначеною скорістю у інших менш цивілізованих країнах на зразок Мордору.Скорість таких засобів пересування регламентована правилами дорожнього руху країни пересування хоча у Канаді наприклад це досить відносний регламент.Іноді на монреальських вулицях можна побачити Steals Bomber американського виробництва з двигуном в 5000 ватт і крейсерською скорістю 95 км.год. Адже ваттність таких аппаратів ніхто не перевіряє а скорість поліція може вичислити тільки випадково коли велосипедист з відривом обжене авто на дорозі де скорість лімітована 60 км.год.та попаде під радар поліцаїв.
От-же електро-вел це на сам перед транспорт.По конструктивним характеристикам електро-вели поділяються на вело з мотор-колесом,вело з мотором інтегрованим у баттом-бракет та окремою категорією електроскутери.Електроскутери ввійшли в категорію електровела випадково,за правилами Канади в електро-вела мають бути педалі,виробники стали випускати скутери з педалями,які мають чисто символічне "декоративне" призначення, відповідно ця техніка підпала під категорію електровела.Хоча в тому-ж Монреалі електро-скутери заборонені для використання на велодоріжках з минулого року.Дуже важливою є технічна характеристика ассистенту велосипеда.
Ассистент поділяеться на скоростний сенсор та сенсор на зусиля.Скоростний сенсор дає ассистент постійно однаковий та є дешевим варіантом , сенсор на зусилля дозволяє плавно регулювати потужність ассистенту.Чим більше ви давите на педаль тим більша допомога мотору і навпаки менше з"усилля на педаль менша допомога мотору. Сенсор на з"усилля використовується у системі електро-вела BionX що виготовляється у Канаді.Це одна з найкращих та найякісніших систем електро-вела.До речі у Квебеці є ще одна відома фірма "Evox" як випускає електро-вели 100% квебекуа з унікальною батарейкою 95 вольт 5 а.годин.Від батареї в електро-велі залежить дистанція пробігу.Чим більший ампераж тим більша дистанція.На пробіг тако-ж впливають вага велосипедиста,напрямок вітру,добре накачані колеса,кількість горок для підйому.Батарея електро-вела може бути кислотно-свинцева,нікель-магнієва чи літій іонна або-ж літій-полімерна.Від матеріалу залежить її ціна.Кислотно-свинцева 150-170 каксів за 36 вольт 14 а.год.,літій - іонна 850 каксів за 36 вольт 14 а.год.


Аватар користувача
mialgri
Повідомлень: 67
З нами з: 12 вересня 2014, 13:21

Re: Електро - тяга.

Повідомлення mialgri » 04 квітня 2016, 06:43

Дякую за матерiал.
Аватар користувача
lazar
Повідомлень: 74
З нами з: 23 листопада 2015, 10:09

Re: Електро - тяга.

Повідомлення lazar » 04 квітня 2016, 18:43

Прикольна тема, як на мене якщо вело то краще звичайне. А якщо розглядати його як заміну авто то краще єлектро-авто (воно має кришу).
Доброго всім дня :D
Ла-ла-ла-ла-ла
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 290
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42

Re: Електро - тяга.

Повідомлення Alex Geneve » 05 квітня 2016, 07:30

lazar писав:Прикольна тема, як на мене якщо вело то краще звичайне. А якщо розглядати його як заміну авто то краще єлектро-авто (воно має кришу).


Це не заміна авто,це ще один вид транспорту.Тема про авто в сусідній гілці,тут про велосипеди розмовляємо.Що-до звичайних вело та електричних то це справа багатьох чинників,потреби,фінансів,стилю життя та інше.Про переваги та недоліки вело як виду транспорту я постараюся побалакати в найближчий час.
Аватар користувача
San-Frankivsko
Повідомлень: 1105
З нами з: 16 березня 2014, 13:27
Звідки: Івано-Франківськ -> MTL

Re: Електро - тяга.

Повідомлення San-Frankivsko » 13 квітня 2016, 08:55

вело як вид транспорту, хіба що на невеликі відстані..... мені на роботу не далеко, то я влітку на велосипеді їжджу....
а одного разу чувак на францизасьйон приїхав на вело.... від Жолікьор до Бері-Юкам.... то пахло від нього зовсім не розами.... :)

хоча... електоро-вело, напевно, вирішило б цю проблему.... )))))
Українець не той, у кого діди українці...
а той, у кого діти українці!...
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 290
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42

Re: Електро - тяга.

Повідомлення Alex Geneve » 13 квітня 2016, 19:00

Невеликі відстані це відносне питання.Наприклад до кордону зі Штатами 50 км.При швидкості електро-вела 35-45 км.год. це півтори години їзди.Якщо звичайно врахувати якісну інфроструктуру.У Штатах при їх з дебільшого південнішому кліматі це взагалі не питання як транспорт,як і в більшості країн Європи.У Канаді цим параметрам відповідає тільки Ванкувер.У інших місцях це сезонний транспорт.До речі у Штатах ця тема теж не дуже поширена що пов"язано з більш простим використанням бензинових скутерів , у більшості штатів на такі аппарати не потрібно номер і права.
Аватар користувача
KuKa
Повідомлень: 39
З нами з: 19 січня 2016, 13:54

Re: Електро - тяга.

Повідомлення KuKa » 15 квітня 2016, 06:33

Простояв ровер зиму на балконі і трохи поіржавів.
Є якісь засоби для реанімації, чи просто наждачним папером пройтись?
Ровер купувався на кіжіжі за 50$. Простий.
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 290
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42

Re: Електро - тяга.

Повідомлення Alex Geneve » 15 квітня 2016, 07:23

KuKa писав:Простояв ровер зиму на балконі і трохи поіржавів.
Є якісь засоби для реанімації, чи просто наждачним папером пройтись?
Ровер купувався на кіжіжі за 50$. Простий.



У Шині є засіб для зняття іржі.В доступних місцях звичайно можна і наждаком пройтися але ланцюг ви ним не обробите.Є варіант кинути іржаві речі у ємність з бензином і "відмочити" з годину . Іржа зійде.У рухомі місця - гвинти тормозів та скоростей а також місця виходу тросів скоростей та тормозів треба дати трохи WD-40,а ланцюг обробити спеціальним засобом для вело-ланцюгів він також є у Шині чи любому бутіку-вело.Якщо немає бажання купляти усю цю хімію та витрачати час то аналогічу " операцію" вашому велу зроблять у любому вело-бутіку.Ціна в середньому 30-45 каксів за базовий варіант.
Аватар користувача
KuKa
Повідомлень: 39
З нами з: 19 січня 2016, 13:54

Re: Електро - тяга.

Повідомлення KuKa » 09 травня 2016, 19:39

Забагато буде честі для такого дешевого ровера. Пройшлись наждачкою для покращення естетики і змастили механізми.
Поки що їздить, а більшого від нього і не вимагається. ;)

Повернутись до “Львівський Ровер”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість