Там вкрали мій чорний, вкрали мій ровер. Біда!
Додано: 13 вересня 2015, 17:31
"Там вкрали мій чорний, вкрали мій ровер. Біда!"
Віка Врадій (альбом "Америка i голi баби")
От-же хочу трохи побалакати про безпеку вашого вело.Так склалося історично що на безмежних теренах Канади велосипеди крадуть найбільше у провінції Квебек,з"окрема у місті Монреалі.
Чому це саме-так британські вчені поки не відповіли та-й усім відомий Анатоле мовчить, На мою думку тут присутні два фактори,перший це спортивний азарт бо ця справа вже перейшла у категорію змагань,другий це "дикий вітер прерій" який "зриває голову" вільним громадянам Квебеку ще з часів заселення Північної Америки дикими європейськими варварами. От же як вберегти свого залізного друга у цьому небезпечному середовищі.
1- Ніколи не лишайте вело на одному і тому-ж самому місці дуже часто.
2- Завжди використовуйте два замка ,один "суровий" а другий більш простий, це ускладнює для злодія час на їх зняття.Завжи чіпляйте вело максимально заблоковане чимось чи-то стіна,чи-то дерево або забір.
3- Якшо у вас на колесах стоять Quick release то бажано замінити їх на систему "антиволь" приблизно таку
http://www.cycleslambert.com/sites/en/C ... 4407164100
цією штукою тако-ж необхідно заблокувати сідушку якщо вона легко знімається.
Відносно замків на вело то вони відрізняються типом та рівнем захисту від 1 security level до 20 security level з відповідною ціною.
Замки з тросу чи ланцюга зручні у використанні але менш надійні бо злодії перерізають чи перекушують їх болторізом.Ще один метод це просто прокрутити раму з десяток разів і замок "порветься".Саме тому треба чіпляти вело у незручних для злодія місцях.
Замки "скоба" більш надійні але вони досить обмежені у площі перекриття.Якщо замок такого типу з дешевого металу то злодії знімають його за допомогою автомобільного домкрата розтягуючи скобу з середини.
Останнім часом у продаж стали надходити системи GPS для вело,це непогана річ але у Монреалі мало дієва.У разі викрадення вело ця система не є доказом того що це ваше вело ,не варто самому виясняти право на властність зі злодієм бо любі дії з вашої сторони будуть сприйняті у суді як агресія.
Ваше вело входить у домашню страховку і у разі викрадення ви можете отримати відшкодення якщо звичайно звернетесь у поліцію і надасте номер вашого транспортного засобу та бажано його фото.
Віка Врадій (альбом "Америка i голi баби")
От-же хочу трохи побалакати про безпеку вашого вело.Так склалося історично що на безмежних теренах Канади велосипеди крадуть найбільше у провінції Квебек,з"окрема у місті Монреалі.
Чому це саме-так британські вчені поки не відповіли та-й усім відомий Анатоле мовчить, На мою думку тут присутні два фактори,перший це спортивний азарт бо ця справа вже перейшла у категорію змагань,другий це "дикий вітер прерій" який "зриває голову" вільним громадянам Квебеку ще з часів заселення Північної Америки дикими європейськими варварами. От же як вберегти свого залізного друга у цьому небезпечному середовищі.
1- Ніколи не лишайте вело на одному і тому-ж самому місці дуже часто.
2- Завжди використовуйте два замка ,один "суровий" а другий більш простий, це ускладнює для злодія час на їх зняття.Завжи чіпляйте вело максимально заблоковане чимось чи-то стіна,чи-то дерево або забір.
3- Якшо у вас на колесах стоять Quick release то бажано замінити їх на систему "антиволь" приблизно таку
http://www.cycleslambert.com/sites/en/C ... 4407164100
цією штукою тако-ж необхідно заблокувати сідушку якщо вона легко знімається.
Відносно замків на вело то вони відрізняються типом та рівнем захисту від 1 security level до 20 security level з відповідною ціною.
Замки з тросу чи ланцюга зручні у використанні але менш надійні бо злодії перерізають чи перекушують їх болторізом.Ще один метод це просто прокрутити раму з десяток разів і замок "порветься".Саме тому треба чіпляти вело у незручних для злодія місцях.
Замки "скоба" більш надійні але вони досить обмежені у площі перекриття.Якщо замок такого типу з дешевого металу то злодії знімають його за допомогою автомобільного домкрата розтягуючи скобу з середини.
Останнім часом у продаж стали надходити системи GPS для вело,це непогана річ але у Монреалі мало дієва.У разі викрадення вело ця система не є доказом того що це ваше вело ,не варто самому виясняти право на властність зі злодієм бо любі дії з вашої сторони будуть сприйняті у суді як агресія.
Ваше вело входить у домашню страховку і у разі викрадення ви можете отримати відшкодення якщо звичайно звернетесь у поліцію і надасте номер вашого транспортного засобу та бажано його фото.