Там вкрали мій чорний, вкрали мій ровер. Біда!

Модератор: Alex Geneve

Відповісти
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Там вкрали мій чорний, вкрали мій ровер. Біда!

Повідомлення Alex Geneve »

"Там вкрали мій чорний, вкрали мій ровер. Біда!"
Віка Врадій (альбом "Америка i голi баби")

От-же хочу трохи побалакати про безпеку вашого вело.Так склалося історично що на безмежних теренах Канади велосипеди крадуть найбільше у провінції Квебек,з"окрема у місті Монреалі.
Чому це саме-так британські вчені поки не відповіли та-й усім відомий Анатоле мовчить, На мою думку тут присутні два фактори,перший це спортивний азарт бо ця справа вже перейшла у категорію змагань,другий це "дикий вітер прерій" який "зриває голову" вільним громадянам Квебеку ще з часів заселення Північної Америки дикими європейськими варварами. От же як вберегти свого залізного друга у цьому небезпечному середовищі.

1- Ніколи не лишайте вело на одному і тому-ж самому місці дуже часто.
2- Завжди використовуйте два замка ,один "суровий" а другий більш простий, це ускладнює для злодія час на їх зняття.Завжи чіпляйте вело максимально заблоковане чимось чи-то стіна,чи-то дерево або забір.
3- Якшо у вас на колесах стоять Quick release то бажано замінити їх на систему "антиволь" приблизно таку


http://www.cycleslambert.com/sites/en/C ... 4407164100

цією штукою тако-ж необхідно заблокувати сідушку якщо вона легко знімається.

Відносно замків на вело то вони відрізняються типом та рівнем захисту від 1 security level до 20 security level з відповідною ціною.
Замки з тросу чи ланцюга зручні у використанні але менш надійні бо злодії перерізають чи перекушують їх болторізом.Ще один метод це просто прокрутити раму з десяток разів і замок "порветься".Саме тому треба чіпляти вело у незручних для злодія місцях.
Замки "скоба" більш надійні але вони досить обмежені у площі перекриття.Якщо замок такого типу з дешевого металу то злодії знімають його за допомогою автомобільного домкрата розтягуючи скобу з середини.
Останнім часом у продаж стали надходити системи GPS для вело,це непогана річ але у Монреалі мало дієва.У разі викрадення вело ця система не є доказом того що це ваше вело ,не варто самому виясняти право на властність зі злодієм бо любі дії з вашої сторони будуть сприйняті у суді як агресія.

Ваше вело входить у домашню страховку і у разі викрадення ви можете отримати відшкодення якщо звичайно звернетесь у поліцію і надасте номер вашого транспортного засобу та бажано його фото.
smisha
VIP
VIP
Повідомлень: 4305
З нами з: 16 березня 2014, 11:03
Дякував (ла): 314 разів
Подякували: 479 разів

Повідомлення smisha »

В мене металева скоба. Єдине, її незручно возити, потрібно кидати в наплічник. Фіксатор, який в комплекті не підходить на мою раму.
Завжди привязую до рами, а не до колеса, так більш надійно.
До речі, чи є заборонені місця, щоб привязувати велосипед? Здається, до дерев не можна...
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

Чесно кажучі не звертав увагу на правила парковки вело.Звичайно мають бути певні реаліі що до цього у плані не паркувати біля пожежних колонок,не перекривати загальний рух припаркованим вело,не паркувати у місцях де вказана заборона парковки вело .В протилежному випадку можна залишитись без свого вело, це очевидь.Що стосується дерев то можливо ви праві,хоча на Плато кожен день бачу купу велів причіплених до дерев.Скоріш за все на це закривають очі муніцепальні служби.
smisha
VIP
VIP
Повідомлень: 4305
З нами з: 16 березня 2014, 11:03
Дякував (ла): 314 разів
Подякували: 479 разів

Повідомлення smisha »

здається минулого літа був інцидент, коли комунальники забрали велосипед, привязаний чи то до дерева, чи то до дорожного знаку...
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

Цілком можливо, але є також планові "зачистки" особливо після зимового періоду коли комунальні служби вичищають покинуті "підсніжники" на металобрухт.
Відповісти

Повернутись до “Львівський Ровер”