Рейтинг продажу електрокарів в Нідерландах за 2019 - Тесла далеко попереду
Tesla Model 3 = #1 Best Selling Vehicle In The Netherlands Again (June 2019)
https://cleantechnica.com/2019/07/12/te ... arfeelpush
електрокари та гібриди
- mialgri
- Повідомлень: 524
- З нами з: 12 вересня 2014, 13:21
- Дякував (ла): 192 рази
- Подякували: 65 разів
- Ольга Віткун
- Повідомлень: 4
- З нами з: 03 серпня 2019, 03:05
- Подякували: 1 раз
А з якою швидкістю краще їздити (бо кажуть, що дуже повільно електрокари їздять і є певна швидкість на якій максимум ККД)?
- Alex Diamantopulo
- Administrator
- Повідомлень: 2168
- З нами з: 13 березня 2014, 00:20
- Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
- Дякував (ла): 551 раз
- Подякували: 228 разів
- Контактна інформація:
Ольга Віткун, Про Chevrolet Volt можу сказати що швидкість більша за 75-80км/год потребує значно більше енергії. Буває що стою в пробці на сороківці і кочусь зі швидкість 5-50 то батареї може вистачити і на 120 кілометрів. Якщо ж їхати стабільно 100-110 то батареї вистачає на 75 кілометрів. То ж різниця досить відчутна.
---
- mialgri
- Повідомлень: 524
- З нами з: 12 вересня 2014, 13:21
- Дякував (ла): 192 рази
- Подякували: 65 разів
Планують випускати двоступеневу коробку передач для електромобілів. Можливо щоб вирішити це питання - https://chargedevs.com/newswire/zf-laun ... eed-drive/
- 0de55a
- Supermoderator
- Повідомлень: 1015
- З нами з: 17 березня 2014, 04:11
- Дякував (ла): 73 рази
- Подякували: 93 рази
Отакої! Навіть не знав, що це такі тех. характеристики Volt... Чесно кажучи, це має бути велика віра в електрокари, бо 75-120 км - я б навіть не ризикнув їхати з одного кінця міста в інше, бо десь мав би підзарядитись.... Розумію, що треба заряджати батарею, але це означає, що крім планшетів, телефонів, смарт годинників, тре ще мати в переліку автівку... Висока вартість якої та тех. обслуговування говорять мені, що вона потрібна тільки для того, що коли тобі потрібно поїхати від А до Z - ти просто взяв та поїхав... Може й від заправки до заправки, але не витрачаєш час на підзаправку терміном 30-60 хвилин. Цікаво, а якщо раптом всі перейдуть на "батарейні" автівки, то як потом забезпечити всіх підзарядками... Хтось питався ГідроКвебек? )))Alex Diamantopulo писав:Про Chevrolet Volt можу сказати що швидкість більша за 75-80км/год потребує значно більше енергії. Буває що стою в пробці на сороківці і кочусь зі швидкість 5-50 то батареї може вистачити і на 120 кілометрів. Якщо ж їхати стабільно 100-110 то батареї вистачає на 75 кілометрів. То ж різниця досить відчутна.
- mialgri
- Повідомлень: 524
- З нами з: 12 вересня 2014, 13:21
- Дякував (ла): 192 рази
- Подякували: 65 разів
На скільки я розумію, Гідра з Квебеку буде тільки рада. Бо це вирівнює навантаження в ночі.
Пікі навантаження приходяться на ранок і вечір - коли люди прикидаються і коли вертаються з роботи. В день трохі меньше. А вночі зовсім мало.
Для еренгетиків ідеально було б, ящо споживання буде рівним протягом доби. То виходить, що якщо збільшиться навантаження вночі - від цього вони тільки виграють.
Як для мене, то з переходом на єлектромобілі гостро стоїть питання утілізації батареї.
Тесла обіцяє робити відновлення батареї якщо вона почала втрачати ресурс. Тобто будуть заміняти тільки ті елементи, які вийшли з ладу. Але не всю батарею.
Про ішних виробників - я не чув.
І ще одне. Чим швидше ми переходимо на електрокари, тім більше буде вестись розробок, щоб зменшити час зарядки і вагу самої батареє.
Я думаю, що виграють всі, коли відмовляться палити бензин.
Пікі навантаження приходяться на ранок і вечір - коли люди прикидаються і коли вертаються з роботи. В день трохі меньше. А вночі зовсім мало.
Для еренгетиків ідеально було б, ящо споживання буде рівним протягом доби. То виходить, що якщо збільшиться навантаження вночі - від цього вони тільки виграють.
Як для мене, то з переходом на єлектромобілі гостро стоїть питання утілізації батареї.
Тесла обіцяє робити відновлення батареї якщо вона почала втрачати ресурс. Тобто будуть заміняти тільки ті елементи, які вийшли з ладу. Але не всю батарею.
Про ішних виробників - я не чув.
І ще одне. Чим швидше ми переходимо на електрокари, тім більше буде вестись розробок, щоб зменшити час зарядки і вагу самої батареє.
Я думаю, що виграють всі, коли відмовляться палити бензин.
- mialgri
- Повідомлень: 524
- З нами з: 12 вересня 2014, 13:21
- Дякував (ла): 192 рази
- Подякували: 65 разів
Це перехідне рішення. Скоріше встановлять стаціонарні накопичувачі енергії (не обов'язково хімічні батареї) і вітрові генератори та сонячні панелі.
За сонячні панелі кажуть, що можуть підняти ККД до 80%.
А за стаціонарні накопичувачі енергією є багато цікавого. Наприклад:
За сонячні панелі кажуть, що можуть підняти ККД до 80%.
А за стаціонарні накопичувачі енергією є багато цікавого. Наприклад:
- Alex Diamantopulo
- Administrator
- Повідомлень: 2168
- З нами з: 13 березня 2014, 00:20
- Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
- Дякував (ла): 551 раз
- Подякували: 228 разів
- Контактна інформація:
0de55a, все не зовсім так
Chevrolet Volt також має бензиновий двигун який в більшості випадків працює як генератор. Взагалі це авто має надзвичайно продуману технологію Voltec.
Коли потестив це авто на протязі кількох днів то не зміг втриматись. В результаті за рік я проїжджаю 13-15к кілометрів і витрачаю бензину тільки на 150-200 доларів в рік. В день по роботі і магазинам максимум я проїжджаю не більше 75-90 кілометрів.
Бензин витрачаю тільки в дуже холодну погоду (-20) або коли їду кудись далеко. Зарядок є повно по місту. Біля великих маркетів є безкоштовні зарядки які можуть зарядити моє авто повністю поки ми ходимо по магазинах.
Обслуговування авто теж мінімальне. Гальмівні колодки так рідко використовуються що інколи з'являється небезбека ржавіння гальмівних дисків (у мене такого ще не було). Заміна масла - теж рідко, оскільки бензиновим двигуном користуюсь рідко.
Також Volt (gen2) нашпигований всякими крутими технологіями, напрпиклад дуже розумний Adaptive Cruise Control, Remote Start/Precondition, Onstart Monitoring, та купа систем безпеки. Це один з найбезпечніший авто по різним тестам.
Якщо про зарядку телефона я ще деколи думаю то з автомобілем взагалі просто. Заїхав в гараж чи на парковку і все, заряджається
що тут перейматися?
Ну і як бонус - Volt як і більшість електромобілів є дуже швидким. Хоча електронний обмежувач швидкості стоїть десь на 145км/год... При старті з місця відчутно вдавлює в крісло, і це без всякого шуму, гуркоту.
Одна рпоблема - при такій їзді швидко зношується резина, на це деякі власники Volt, Bolt і тесла уже жаліються на форумах.

Коли потестив це авто на протязі кількох днів то не зміг втриматись. В результаті за рік я проїжджаю 13-15к кілометрів і витрачаю бензину тільки на 150-200 доларів в рік. В день по роботі і магазинам максимум я проїжджаю не більше 75-90 кілометрів.
Бензин витрачаю тільки в дуже холодну погоду (-20) або коли їду кудись далеко. Зарядок є повно по місту. Біля великих маркетів є безкоштовні зарядки які можуть зарядити моє авто повністю поки ми ходимо по магазинах.
Обслуговування авто теж мінімальне. Гальмівні колодки так рідко використовуються що інколи з'являється небезбека ржавіння гальмівних дисків (у мене такого ще не було). Заміна масла - теж рідко, оскільки бензиновим двигуном користуюсь рідко.
Також Volt (gen2) нашпигований всякими крутими технологіями, напрпиклад дуже розумний Adaptive Cruise Control, Remote Start/Precondition, Onstart Monitoring, та купа систем безпеки. Це один з найбезпечніший авто по різним тестам.
Якщо про зарядку телефона я ще деколи думаю то з автомобілем взагалі просто. Заїхав в гараж чи на парковку і все, заряджається

Ну і як бонус - Volt як і більшість електромобілів є дуже швидким. Хоча електронний обмежувач швидкості стоїть десь на 145км/год... При старті з місця відчутно вдавлює в крісло, і це без всякого шуму, гуркоту.
Одна рпоблема - при такій їзді швидко зношується резина, на це деякі власники Volt, Bolt і тесла уже жаліються на форумах.
---
Зі стразіками? Чим чина для електрокара по технічних вимогах відрізняється від інших?