електрокари та гібриди

Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

електрокари та гібриди

Повідомлення ozi lucky »

Знайшов цікаву статю по електричних автомобілях

до речі ви знаєте що уряд Квебеку при купівлі авто з електро чи гідрогенним двигуном вертає біля 8-4 тисяч доларів?
в той час уряд Британської Колумбії вертає дещо менше - 5000 доларів. також є умови для гідрогенних (6000) та гібридних авто(2500-5000).

до речі до цього САА клубу можна приєднатись. хтось пробував?

в кого який є прямий чи непрямий досвід користування електрокарами?
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
Alex Diamantopulo
Administrator
Administrator
Повідомлень: 2236
З нами з: 13 березня 2014, 00:20
Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
Дякував (ла): 611 разів
Подякували: 262 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Alex Diamantopulo »

Всі уже знають що у мене Chevrolet Volt 2018 :)
Скоро напишу трохи деталей про цей чудовий автомобіль. На мою думку це ідеальний вибір для нашої погоди.
---
Аватар користувача
Alex Geneve
Повідомлень: 371
З нами з: 15 квітня 2014, 19:42
Подякували: 1 раз

Повідомлення Alex Geneve »

Два роки тому розбирав Шеврі Вольта на запчастини,власник розбив авто до стану "перд тоталь" і я з нього батареї зняв "для власного користування".Нічого особливого там нема, ось Тесла це вже більш цікава штука,лазив у ній як на кшталт обладнання так і кузовні рішення, це звичайно "вершки" єлектрокарів, хоча зараз і японці з німцями починають пристойні єлектро-авто робити.
Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення ozi lucky »

Alex Diamantopulo писав:Всі уже знають що у мене Chevrolet Volt 2018 :)
...
Що геть всі-всі? :yahoo:

Тримає приблизно стільки скільки в специфікації?
Чи варто взагалі бувшу у вжитку купляти?
Чи треба і якщо треба то як часто міняти батареї? Є якісь рекомендації?
Чому Volt , а не Bolt EV ?
8000 тисяч тобі повернули і якщо так, то як це відбувається?
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення ozi lucky »

Alex Geneve писав:.... Тесла це вже більш цікава штука,лазив у ній як на кшталт обладнання так і кузовні рішення, це звичайно "вершки" єлектрокарів, хоча зараз і японці з німцями починають пристойні єлектро-авто робити.
Тесла класна машина... люксова ... і дорого коштує.
З того що в специфікації написано, то Chevrolet Bolt EV більший кілометраж бере (ну або приблизно такий самий).
Поки електрикою далеко не доїдеш - по місту максимум (але з заторами і постійними знаками Стоп та світлофорами - дуже економить).

Думаю сильний прорив буде як батареї нового типу винайдуть (ну або з широкої штанини виймуть), які будуть тримати на одному заряді 800-1000 км... Отоді точно закінчиться вік внутрішнього згоряння (так як раніше на паровій тязі в історію відійшли).

Хто-небудь знає чи є гібридні авто, які на електриці б більше 40-50 кілометрів їхали на одному заряді?
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
Alex Diamantopulo
Administrator
Administrator
Повідомлень: 2236
З нами з: 13 березня 2014, 00:20
Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
Дякував (ла): 611 разів
Подякували: 262 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Alex Diamantopulo »

ozi, ну більшість знає, навіть ти знав :)
Тесла машина звичайно хороша, але занадто дорога і не зовсім зручна як на мене.
У кожного різні ситуації. Наприклад я можу заряджатись на парковках всіх офісів компанії в якій я працюю. То ж навіть якби я жив за 80-100 кілометрів від Монреалю я б всерівно майже не витрачав бензину.
З моєї точки зору основна економія бензину є в повсякденній їзді. За цей рік на бензин я витратив близько $240 CAD (~10k km).
Основний розхід пального виходить взимку та при поїздках далі ніж 110 кілометрів.

У одного колеги автомобіль такої ж комплектації як у мене тільки 17го року. Різниці в батареї ніякої. Але є різниця в стилі їзди. У нього одного заряду вистачає на 75-85 кілометрів. Він постійно користується кондиціонером і їздить досить агресивно.
У мене виходить 90-115 кілометрів на одному заряді. Особисто мені цього більш ніж достатньо. В день я проїжджаю 50-70 кілометрів. Взимку у мене виходить 70-75 кілометрів на одному заряді. Коли дуже холодно (-28) то 50км. Це пов'язано з тим, що пічка у мене посітйно працює в повному режимі (не економ).

Я обов'язково знайду трохи часу і напишу окрему статтю на цю тему. Але наразщі виглядає так що економія виходить відчутна, навіть якщо заряджатись вдома.

Загалом це найкраще електричне авто свого класу. Наявність бензинового двигуна знімає будь які обмеження. Мушу також додати що авто досить потужне, рве з місця моментально і взуває навіть деякі тюнені тарандайки-динозаври (fossils) :D
---
Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення ozi lucky »

дякую за розгорнутий опис

Загалом 240 CAD в рік це круто. Це при тому що всього в рік 10 000 км проїхав (тобто левова частка - на електриці).
А скільки десь виходить в місяць зарядка авто по електриці з того що вдома а не біля офісів заряджаєш? Доларів 100-150 чи більше?
Це виходить в тебе ще й бензиновий двигун є? Тобто авто гібридне? Який літраж? Скільки в сумі бере (в змішаному режимі в середньому наприклад)?

Взагалі по урядовій програмі щось вертали чи тобі чи колезі?

До речі якщо холодно, то крім пічки ще заряд акумулятора зменшується через низьку температуру.
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
Alex Diamantopulo
Administrator
Administrator
Повідомлень: 2236
З нами з: 13 березня 2014, 00:20
Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
Дякував (ла): 611 разів
Подякували: 262 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Alex Diamantopulo »

ozi, в самі холодні і загружені часи у мене виходило десь 160 кВт на місяць, це я щодня проїжджав 60-80 кілометрів по морозу. 160 * 0.09 (середня ціна за кВт, Hydro, переросхід) = $14.4 CAD/місяць. Цього літа в середньому було $7-$11 CAD в на місяць. Це загальна статистика. Якщо рахувати скільки я заряджав вдома то відніми третину від суми.

При покупці нового авто мені і мому колезі повернули $8000.

На рахунок холоду, то не думаю що батарея у мене мерзла. Дивився інженерні відео на тему Volt Gen2, виглядає так, що там батарея з підігрівом і дуже хорошою ізоляцією. На приборці також виводиться температура охолоджувальної рідини і за весь день коли машина стояла на вулиці температура не падала нижче 2°C при -25°C на вулиці. Я пробував мінімізувати використання пічки коли на вузиці було десь -10. Скажу чесно - це не зручно сидіти в теплій куртці в холодному салоні... Але, зате кілометраж помітно збільшувався. Не забувай що при використанні батареї вона сама по собі гріється.

Взагалі я трохи переживав за стан батареї через сильні морози. Особливо почитавши наукові роботи по Li-Ion батареях. Коли ж я почав розбирати технічні деталі Вольта то стало зрозуміло що інженери при розробці авто витратили багато ресурсів на покращення стабільності батареї. Починаючи від гарної термоізоляції, "обрізання ємності" і закінчуючи складною системою теплообміну. Саме тому у Volt'а найживучіша батарея. Заводська гарантія на батарею - 8 років. Я знаю власника Volt Gen1 (2013 здається). Так у нього по статистиці зовсім не змінилась, тобто батарея не втратила більше ніж %3 від ємності за всі ці роки. До речі, детальну статистику викорситання авто можна дивтися на спеціальному сайті. Звідти ж можна керувати авто (замки, вікна, старт і стоп).
Востаннє редагувалось 24 вересня 2018, 08:44 користувачем Alex Diamantopulo, всього редагувалось 1 раз.
---
Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення ozi lucky »

Alex Diamantopulo писав:....
При покупці нового авто мені і мому колезі повернули $8000.
....
До речі, детальну статистику викорситання авто можна дивтися на спеціальному сайті. Звідти ж можна керувати авто (замки, вікна, старт і стоп).
стільки грошей повенули - це дійсно круто!

питання про спеціальний сайт і керування авто.... це як? це що є технологічна можливість керувати вузлами авто з спеціального сайту? чи я недозрозумів щось?
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
Alex Diamantopulo
Administrator
Administrator
Повідомлень: 2236
З нами з: 13 березня 2014, 00:20
Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
Дякував (ла): 611 разів
Подякували: 262 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Alex Diamantopulo »

ozi,
авто постійно підключене до систем GM/OnStar. То ж у випадку якихось проблем з авто тобі зразу про це повідомлять. Також ти маєш доступ до керування деякими функціями. Наприклад: струм заряду (8A/12A), Wifi hotspot налаштування, керування дверима, фарами та стартом машини. Дуже зручно взимку. Можна прямо з телефона або ключа (RKE) запустити авто в режим "Precondition". То ж коли на вулиці дубак я можу сідати уже в теплу машину :) це релаьно класна функція особливо зважаючи на те що енергію для нагріву систем і салону авто бере з розетки яка у мене в гаражі.

ось кілька скриншотів з сайту і самої мобільної аплікації.
Та мзначно більше функцій, я прикріпляю ж просто для прикладу.
Screenshot_20180926-071015.png
Screenshot_20180926-071015.png (51.9 Кіб) Переглянуто 9611 разів
Screenshot_20180926-071003.png
Screenshot_20180926-071003.png (59.95 Кіб) Переглянуто 9611 разів
gm.png
gm.png (124.73 Кіб) Переглянуто 9611 разів
сайт:
Screenshot_20180926-071030.png
Screenshot_20180926-071030.png (39.03 Кіб) Переглянуто 9611 разів
---
Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення ozi lucky »

здається в Україні винайдено новий вид волонтерства в боротьбі з пост-радянським російським режимом - "на передостанні гроші купи електрокар - забий гвіздок в труну режиму".
"TESLA – КРИШКА ДО ТРУНИ ПУТІНА". ЯК УКРАЇНЦІ РЕАГУЮТЬ НА ПОЯВУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ДЛЯ ЕЛЕКТРОКАРІВ
...
"Навіть є можливість надати землю для того, щоб збудувати станцію техобслуговування цих автомобілів. Земля прилегла до міжнародної траси, зараз, як ми знаєм, буде ще одна міжнародна траса, яка піде на Будапешт", - каже секретар Бугаївської сільської ради Лариса Пукас.

А от один з місцевих жителів каже, що електрокар – крок до його мрії.

"Зарядив дома і поїхав, які проблеми. А бензин який дорогий. Tesla  - то кришка гроба Путіна", - вважає житель села Олег.

Зазвичай, на повну зарядку електрокара йде 5-6 годин, тоді як на суперчарджері лише півгодини. Співзасновник ГО "Тесла клуб Україна" Назар Шимоне-Давида каже, що, ймовірно, заряджати на цих заправках може буде й інші електрокари.

"Йдуть такі розмови, що, можливо, Tesla надасть доступ і іншим автомобільним виробникам заряджатися", - каже він.

Не бачить новини у встановленні суперчарджерів в Україні власник Tesla ресторатор  Дмитро Борисов. Електрокар цієї марки в нього вже третій. За його словами, і зараз суперзарядок для електрокарів в Україні достатньо.

"Близько 100-150 гривен коштує повна зарядка і триває ті ж самі 20-30 хвилин", - каже він.

....
З іншого боку відкривається вікно до крауд-сорсінгу і винайдення в кустарно-піратських умовах зарядних блоків, що здатні йти при тих самих фізичних розмірах на одному заряді 800-1000 км в будь-якому режимі (місто чи траса - не важливо).
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
0de55a
Supermoderator
Supermoderator
Повідомлень: 1022
З нами з: 17 березня 2014, 04:11
Дякував (ла): 75 разів
Подякували: 97 разів

Повідомлення 0de55a »

В США зараз набирає популярності "ICEing" - це коли пікапи спеціально блокують підзарядки електромобілів, а також модифікують власні авто, щоб вони мали можливість, коли їм треба, випускати чорний дим саме на гібрідні авто та елктрокари. Але деякі володарі електрокарів дуже легко вирішують цю проблему :smile:
Аватар користувача
ozi lucky
Повідомлень: 1754
З нами з: 20 квітня 2014, 12:40
Звідки: ойкумена
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення ozi lucky »

0de55a писав:В США зараз набирає популярності "ICEing" ....
То в них підсвідомість мабуть так працює - вони хочтуь, щоб швидше випустили пікап електрокар, поки є тільки концепт-моделі, наприклад 2020 Rivian R1T Electric Pick Up Truck
________________
Thruth is more in the process than in the result

- Jiddu Krishnamurti -
Аватар користувача
Alex Diamantopulo
Administrator
Administrator
Повідомлень: 2236
З нами з: 13 березня 2014, 00:20
Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
Дякував (ла): 611 разів
Подякували: 262 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Alex Diamantopulo »

Я зовсім не розумію цих кретинів на траках :(
---
Аватар користувача
0de55a
Supermoderator
Supermoderator
Повідомлень: 1022
З нами з: 17 березня 2014, 04:11
Дякував (ла): 75 разів
Подякували: 97 разів

Повідомлення 0de55a »

Цікава ідея від Hyundai - Project Elevate
Аватар користувача
Alex Diamantopulo
Administrator
Administrator
Повідомлень: 2236
З нами з: 13 березня 2014, 00:20
Звідки: Івано-Франківськ / Montreal, QC
Дякував (ла): 611 разів
Подякували: 262 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Alex Diamantopulo »

Є компанії і люди які придумують і створюють щось нове, а я є які крадуть ідеї і залишають без хліба тих хто створює щось нове. Так от Hyundai просто намалювали мультик, це навіть не концепт :(
Для чого роблять такі речі я для чого видумують всякі концепт кари на яких ніхто ніколи не буде їздити? Є позитивні причини, але одна з великих негативних - привабити більше інвестицій і наробити трохи шуму.
Можливо я помиляюся. Та я просто не можу зрозуміти цю тендецнію.
---
Відповісти

Повернутись до “Авто”